Obec OKROUHLÁ - Povinné informace 

+420 702 047 724

Povinné informace

  1. Oficiální název 
    Obec Okrouhlá

  2.  2.1.Důvod a způsob založení
    Obec má postavení právnické osoby, v právních vztazích vystupuje svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec má vlastní majetek a finanční zdroje, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených zvláštními zákony..
    Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) - (pdf)

    2.2.Podmínky a principy činnosti:
    Samostatná působnost - obec spravuje své záležitosti samostatně, v samostatné působnosti v rozsahu stanoveném zákonem a v souladu s potřebami obce a jejích občanů.
    Přenesená působnost - obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony, v přenesené působnosti.Při výkonu přenesené působnosti se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

  3. Organizační struktura - kontakt na obecní úřad
        -  Zastupitelstvo
        -  seznam organizací, zřizovaných obcí:  Mateřská škola Okrouhlá, Okrouhlá 7, 350 02 Cheb

  4. Kontaktní spojení   
    4.1 Kontaktní poštovní adresa:
         Okrouhlá 47, 350 02 Cheb

    4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
          Okrouhlá 47, 350 02 Cheb (odkaz na mapu)

    4.3 Úřední hodiny:
          Pondělí   08.00  - 18.00 hod.
          Středa    08.00  - 18.00 hod.
          Ve dnech – úterý, čtvrtek a pátek – podávání informací a řešení požadavků do 14ti hodin na tel. 702 047 724
          nebo na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    4.4. Telefonní čísla
           pevná linka -   +420 354 593 140
           mobil kancelář + 420 702 047 724

    4.5 Čísla faxu
         +420 354 596 820

    4.6 Adresa internetové stránky
         oficiální http://obec-okrouhla.cz 

    4.7 Adresa e-podatelny
         
    pro příjem elektronických podání používáme elektronickou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

    4.8 Další elektronické adresy
         
    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

    4.9 Identifikátor datové schránky
          dzzami6

  5. Bankovní spojení
    číslo účtu: 15527-331, kód banky: 0100

  6. IČO
    00572691

  7. DIČ:

  8. Dokumenty 
    8.1 Seznamy hlavních dokumentů 
    Usnesení zastupitelstva
    Územní plán
    Obecně závazné vyhlášky

    8.2 Rozpočet

    8.3 Poskytnuté informace

  9. Žádosti o informace

  10. Příjem žádostí a dalších podání (doc)

  11. Opravné prostředky (doc)  

  12. Formuláře
    ŽÁDOST O POVOLENÍ KE KÁCENÍ DŘEVIN (doc)  
    NÁVRH NA POŘÍZENÍ ZMĚNY ÚZEMNÍHO PLÁNU  (pdf)


  13. Návody pro řešení životních situací  (odkaz na všechny životní situace)
    Přehled a popis postupů řešení životních situací (Portál veřejné správy ČR)
    např. bydlení, cestování, dopravafinance, kultura, rodina, sociální zabepečení, zaměstnání, zdraví...

  14. Předpisy
    14.1 Nejdůležitější předpisy
    Předpisy jsou přístupné k nahlédnutí na internetových stránkách http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
    14.2 Vydané právní předpisy

  15. Úhrady za poskytování informací
    15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
    15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
           - nebyla dosud vydána

  16. Licenční smlouvy -
    16.1 Vzory licenčních smluv
           - obec nemá uzavřeny žádné licenční smlouvy
    16.2 Výhradní licence
          - obec nemá uzavřeny žádné výhradní licenční smlouvy
     
  17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. 
    17.1 Rozsudky
    17.2 Výdaje na soudy

  18. Informace o zpracování osobních údajů
    Zpracovávané osobní údaje se řídí § 18 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Jedná se o tyto agendy:
    evidence obyvatel, evidence nájemníiků nebytových prostor a pozemků, evidence daní a poplatků, agenda k zajištění voleb, agenda k poskytování informací občanům na základě zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů, adresní a indefikační údaje žadatele o ověření podpisu nebo listiny, personální a mzdová agenda... 

  19. Rejstříky